instagram

اخبار روز و دانستنی های مهم

instagram

اخبار روز و دانستنی های مهم

instagram

با ارائه نظرات و پیشنهادات ما را یاری کنید
پست اول می تواند برای شما مفید باشد
مرکز تایپ و ترجمه http://kasb-kar.ir

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

ویروس کرونا حدود 11 یا 12 ماه مهمان کره زمین بوده است! و روز به روز می توانیم نابودی مشاغل سنتی را ببینیم! همین دیروز بود که همسایه من ، آقای بن ، گفت: "من باید به یک کار آنلاین فکر کنم ، دیگر نمی توانم کافی شاپ خود را باز کنم! کرونا بسیار ظالم است! "

راستش ، من 27 ساله هستم و فکر می کنم حدود 10 سال است که تجارت دیجیتال وجود دارد. اما هیچ کس آنها را باور نمی کرد!

"تفکر قدیمی این بود که ، اگر فروشگاه لباس وجود داشته باشد ، چه کسی خرید آنلاین می کند!"

اما با ظهور ویروس کرونا ، همه دنیا به نوعی به راه اندازی مشاغل دیجیتالی می پردازند!

این مقاله را از دست ندهید

https://sites.suffolk.edu/meaningful/stormlikes-is-a-ladder-for-promoting-digital-business-in-the-corona-days/

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • کسب کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی