instagram

اخبار روز و دانستنی های مهم

instagram

اخبار روز و دانستنی های مهم

instagram

با ارائه نظرات و پیشنهادات ما را یاری کنید
پست اول می تواند برای شما مفید باشد
مرکز تایپ و ترجمه http://kasb-kar.ir

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دو روز قبل بود که بهرام امیری در اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت در یک ماه گذشته مهدی رحمتی برای محسن کریمی و علیرضا رمضانی غذا تهیه کرده و آنها در گرمای تابستان کولر ندارند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، شنیدیم دیروز دو نفر برای بررسی شرایط اتاق محسن کریمی به کمپ استقلال رفتند تا برای او کولر نصب کنند و جالب است بدانید این بار هم رحمتی وارد عمل شده تا از جیبش برای همبازی جوان خود کولر بگیرد و او را از گرما نجات دهد. شرایط مالی باشگاه استقلال به قدری پیچیده شده که برق کمپ به دلیل بدهی ۳ میلیونی قطع می‌شود! یا حقوق کارمندان باشگاه و کارگران کمپ به تعویق می‌افتد و یکی از آنها از فشار روحی تهدید به خودسوزی می‌کند و امروز نیز می‌بینیم باشگاه به رغم تلاش‌های فراوان نتوانسته برای دو جوان شهرستانی امکانات لازم را تدارک ببیند. پول آنها نیز پرداخت نشده که خود بتوانند ناهار و شام بخرند! و کاپیتان تیم این کار را انجام می‌دهد. به کار رحمتی کاری نداریم اما غرور دو جوان استقلال این وسط چه می‌شود که ببینند همبازی‌شان برای‌شان غذا می‌خرد؟

  • ۹۴/۰۶/۰۵
  • کسب کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی